Een schets van de toekomst

We zetten in op een nog betere klantbeleving in onze winkels. We willen ze transformeren naar aangename ontmoetingsplekken waar we de juiste sfeer en professionaliteit uitstralen.

Hoe gaat dat Winkellandschap eruit zien?


Supporter van klanten

Als supporter van klanten zorgen we er bij Univé voor dat klanten altijd bij ons terecht kunnen op de manier die hun voorkeur heeft. Via online, de afdeling Klant Support in onze winkels of bij hen thuis aan de keukentafel.

Omnichannel klantbediening

In deze Omnichannel klantbediening bieden wij met de winkels een aanvulling op onze dienstverlening die uniek is ten opzichte van de concurrentie. Hier maken we onze beloften ‘dichtbij’ en ‘persoonlijk’ waar.

We zetten in op een nog betere klantbeleving in onze winkels. We willen ze transformeren naar aangename ontmoetingsplekken waar we de juiste sfeer en professionaliteit uitstralen.

Expertise en experience

Dus ‘geen kantoor achter een winkelruit’, maar bijvoorbeeld meer een gezellig Univé café. Daar bieden we onze klanten met moderne digitale middelen zoals touchscreens en virtual reality inzichten en persoonlijk advies op maat. Soms zit in zo’n nieuwe winkel een Regiobank als ‘shop-in-shop’. Op andere plekken kiezen we voor een Univé Hypotheekwinkel en zetten we dus juist één specialisme in de etalage.

En over die plekken gesproken…

Het is natuurlijk van groot belang dat die winkels op de juiste locaties in ons werkgebied staan en we een goede spreiding hebben. Dichtbij onze klanten, en daar waar we de meeste kans op een rendabele operatie en verdere groei zien.

Minder winkels, meer zichtbaarheid

Op basis van gedegen data-analyses en diepgaand onderzoek, maken we een duidelijke, bewuste keuze voor minder winkels, maar met meer zichtbaarheid en beleving op de beste locaties. Winkels die ook een hele prettige werkplek zijn voor de adviseurs en waar altijd voldoende bezetting is. Uiteraard zorgen we voor de juiste begeleiding en opleiding voor alle adviseurs en medewerkers.

Bij de mensen thuis

In sommige gebieden kiezen we heel bewust niet voor een fysieke vestiging, maar wordt het gebied bewerkt door Local Hero’s. Vertrouwde adviseurs die de mensen thuis bezoeken en hen daar persoonlijk adviseren.

Met dit nieuwe Winkellandschap maken we zichtbaar het verschil!

Dát is de kracht van Univé Zuid-Nederland.